Sunday, October 18, 2009

Aduh.. sudah lama tak jengah blog.. ge mana sihhh..

Minggu lepas cbuk ckit.. tue tak sempat nak mgupdate blog ne.. cian kengkawan aku yg menjegah blog ne.. ada ker yg sudi menjegah??? asyik keluar title yg sm jer.. hehehheheh... maklum la kat umah tak de broadband.. so curi2 kat ofis jer la.. agak kurang sopan betul.. ish ish ank sapa la ne..

weekend aku tak ge mn2 pun.. dok umah jer.. boring yg agak menggila ne.. huhuhuhuhu... tension aku asyik dok umah jer.. mlm jumaat tue da la ge pasar mlm ngan omak... beli mknn ckit.. tgk baju... tudung.. lawa2 jgk tp tak sempat pun nak merembat satu.. sabtu pun melepak kat umah gak.. nak keluar meronggeng almaklum la tengah2 bulan ne.. pokai... cuma petang tue tak tahan sgt dah cam dah nak naik giler dok umah... aku pun start kete tapi tak tau nak ge mn... ada jugk ker org cam ne.. bleh.. ish ish.. betul2 keje yg agak sia2.. bawa punya bw sampai la ker satu tempat ne.. nnt aku tunjuk korang gmbr tmpt tue yea.. jadi keje jugak la aku ne sorang2 plak tue..

ha aku ge kat tmpt ne la.. tp tak ambik gmbr pun.. ne pun copy dlm tenet.. tp sekarag ne tak nyer cntik cam ne sbb musim orang membajak..



lbh kurang cam ne la pemandangan nyer.. da pun tanah lumpur klau da pun yg cam rumput carpet tue jer.. tp memang lapang la ckit fikiran aku.. dari dok serabut tue... apa la yg difikirkan??? nmpk cam dah teruk sgt masalah tue.. huhuhuhuhu.. biasa la kehidupan selagi kt bernyawa maka nyer hidup penuh dengan itu ini, begitu dan begini..

No comments:

Post a Comment